Naujienos
Jungtinėje Karalystėje atidarytas „Žemaitijos pieno“ filialas
2018-11-16

Jungtinėje Karalystėje atidarytas „Žemaitijos pieno“ filialas

Pačioje Londono širdyje nesenai atnaujintas modernus pastatas tapo

namais lietuviškai kompanijai. 10 Bloomsbury Way įsikūrė „Žemaitijos

pieno“ filialas, Jungtinės Karalystės rinką pasišovęs užkariauti su

lietuviams jau gerai žinomais pieno produktais. Beveik šimtmetį

gyvuojanti kompanija tapo kone kaimynė ikoninėms Londono vietoms:

visai netoliese -- Britų muziejus, Covent Garden aikštė, Karališkasis

Londono Operos ir Baleto teatras, Soho rajonas.

 

Oficialiame filialo atidarymo vakare dalyvavo Lietuvos ir Jungtinės

Karalystės verslininkai, finansų, kultūros, politikos, žiniasklaidos,

viešųjų ryšių ir marketingo kompanijų atstovai, „Džiugas UK“ vadovai

ir įkūrėjai.

 

Svečiai vaišinosi „Žemaitijos pieno“ produktais, klausėsi muzikantės

Jade Thornton gitaros bei dainų ir sveikino kompaniją įžengus į vieną

iš svarbiausių verslo rinkų ne tik Europoje, bet ir visame pasaulyje.

 

„Tai svarbus įvykis ne tik „Žemaitijos pienui“, bet ir visai Lietuvai,

jos ekonomikai. Tikiuosi šalies rinka bus tokia pat svetinga kaip ir

Anglijos valdžios atstovai, kurie susitikimų metu sveikino lietuvius

su šiuo žingsniu. Beje, „Žemaitijos pienas“ gamina vieną iš mano

mėgstamiausių produktų -- sūrį „Džiugas“. Namuose kartais iškyla

nesutarimų: šeimoje turime mažą trijų metukų bosą, kuris, pasirodo,

taip pat dievina šį sūrį ir valgo jo gan daug. Tad kartais visiems

norintiems nebelieka. O tai jau pasako labai daug apie produktą“, --

juokavo Lietuvos Respublikos ūkio viceministras Marius Skuodis.

 

Pasak ūkio viceministro, prekybos tarp Lietuvos ir JK rinkų apyvarta

siekia apie du milijardus, o „Žemaitijos pienas“ su „Džiugo“ sūriu

priešakyje kuria naujus aukštus standartus maisto pramonės

kompanijoms. „Ir tai tik pradžia. „Brexit“ situacija, žinoma, pateiks

daugybę iššūkių, visos Europos verslininkų laukia ne vienas pokytis.

Tačiau tai sukūrė ir galimybes.

 

Sėkmingai į Jungtinės Karalystės maisto produktų rinką žengiančio

sūrio „Džiugas“ ir kitų „Žemaitijos pieno“ produktų Anglijos rinkos

vadovė, o dabar ir „Džiugas UK“ direktorė Violeta Grybauskienė

atidarymo metu džiaugėsi kompanijos pasiekimais. 

 

Jungtinės Karalystės pirkėjai lentynose jau gali rasti Lietuvoje

gaminamus sūrį „Džiugas“, glaistytus varškės sūrelius „Magija“,

plėšomas sūrio lazdeles „Pik-Nik“, lydyto sūrio užkandžius „Rambyno“

ir puskietį sūrį „Germanto“.

 

„Vieno didžiausių JK prekybos centrų Sainsbury’s vadovai nustebo, kad

varškės sūreliai iššluojami nuo lentynų. Anglams pirkėjams neįprasto

produkto greitos sėkmės išties nesitikėjo niekas. Lietuvoje šis

desertas jau aštuntus metus iš eilės pripažįstamas geriausiu savo

kategorijoje“,-- pasakojo V.Grybauskienė.

 

Kietojo sūrio karaliumi Lietuvoje vadinamu „Džiugo“ sūriu Anglijoje

prekiauja net prabangaus Selfridges prekybos centro, įsikūrusio

pačiame Londono centre bei Manchester’io ir Birmingham’o miestuose,

maisto skyriai. „Selfridges atstovus sužavėjo unikali sūrio istorija,

kokybė, faktai, kad produktas gaminamas iš laisvai vasarą besiganančių

karvių pieno. Selfridges prekiauja 48 mėnesių brandinimo sūriu. Tokio

brandaus sūrio jie iki šiol lentynose neturėjo“,-- „Londonietei“ sakė

„Žemaitijos pieno“ Jungtinėje Karalystėje rinkos vadovė

V.Grybauskienė. Pasak jos, „Džiugas“ noksta ne tik pagal aukščiausius

standartus brandinimui skirtoje patalpoje, bet ir tarp muzikos garsų,

tiksliau -- brandinamas patalpoje, kurioje tyliai skamba garsaus

lietuvių kompozitoriaus M.K.Čiurlionio simfonijos ar kiti klasikiniai

kūriniai. Todėl jis įgauna ne tik unikalų skonį, bet ir... sielą.

„Žemaitijos pieno“ gaminami produktai kelerius metus iš eilės pelno

apdovanojimus visame pasaulyje. Tai yra didžiulis komplimentas ir

įrodymas, kad viskas įmanoma, jei produktas yra kokybiškas ir įdedama

daug darbo“,-- sakė „Džiugas UK“ vadovė.

 

Pasak Violetos, Lietuvoje „Žemaitijos pieno“ produktai mėgstami ne tik

suaugusiųjų, bet ir vaikų. Kompanija nuolat dalyvauja įvairiose

programose, su jos gaminiais supažindina moksleivius, o Telšiuose

įsikūrusios įmonės durys atviros ne tik ūkininkams, bet ir jų bei

įmonės darbuotojų vaikams. Surengtose ekskursijose galima stebėti visą

sūrio gamybos procesą.

 

Pasiekti mažuosius vartotojus ir jų tėvelius

bus bandoma ir JK. Į mokyklinių pietų krepšius ypatingai tiktų

„Pik-Nik“ sūrio dešrelės. Pastarosios gaminamos iš šviežios

mozzarellos ir, pasak Violetos, viena sūrio dešrelė atitinka stiklinę

pieno.(Straipsnis parengtas, vadovaujantis „Londonietės“ publikacija)