Karjera
Darbo vieta :  Vilnius
Darbo aprašymas :
  • Depozito pakuočių surinkimas iš klientų Vilniaus regione;
  • Automobilio priežiūra ir tinkama eksploatacija;
  • Teisingas dokumentacijos pildymas;
  • Darbas dieniniu grafiku nuo 07:00val., 5 d.d./sav.
Reikalavimai :
  • Vairuotojo pažymėjimas CE kategorija, 95 kodas, vairuotojo kortelė;
  • Atidumas ir sąžiningumas, atsakomybės už savo atliekamą darbą;
  • Darbo patirtis su autotraukiniu.
Mes siūlome :
  • Laiku mokamą konkurencingą atlyginimą;
  • Papildomas išmokas už puikų darbo atlikimą;
  • Įvadinius apmokymus ir instruktažą tinkamam pareigų vykdymui;
  • Darbą techniškai tvarkingomis transporto priemonėmis;
  • Visą parą galiojantį draudimą nuo nelaimingų atsitikimų (darbo ir poilsio metu);
  • Galimybę darbovietėje su nuolaida įsigyti bendrovės produkcijos;
  • Visas darbui reikalingas priemones;
  • Priskiriamą kuratorių, kuris padės Jums sėkmingai startuoti naujose pareigose.
  • Atlyginimas - 2097-2450 €/mėn. neatskaičius mokesčių.
Darbo vieta :  Telšiai, Klaipėda
Darbo aprašymas :
  • Produktų atrinkimas ir išdalinimas klientams pagal sąskaitas;
  • Taros surinkimas;
  • Transporto priežiūra ir tinkamas jos eksploatavimas. Bendravimas su klientais;
  • Depozitinės taros surinkimas.
Reikalavimai :
  • Vairuotojo pažymėjimas CE kategorija, 95 kodas;
  • Vairuotojo kortelė;
  • Atidumas ir sąžiningumas;
  • Panašaus darbo patirtis (privalumas).
Mes siūlome :
  • Papildomas išmokas už nepriekaištingą pareigų vykdymą;
  • Įvadinius apmokymus ir instruktažą tinkamam pareigų vykdymui;
  • Darbą techniškai tvarkingomis transporto priemonėmis;
  • Visą parą galiojantį draudimą nuo nelaimingų atsitikimų (darbo ir poilsio metu);
  • Galimybę darbovietėje su nuolaida įsigyti bendrovės produkcijos;
  • Visas darbui reikalingas priemones;
  • Jau pirmojo susitikimo metu plačiau pristatysime papildomų naudų paketą, kurį šiandien sudaro 25+ papildomos naudos!.
  • Atlyginimas - 1985-2600 €/mėn. neatskaičius mokesčių.
Darbo vieta :  Telšiai
Darbo aprašymas :
  • Efektyvus darbuotojų paieškos, atrankos ir perkėlimo į kitas pareigas proceso, naujų darbuotojų įvedimo proceso bei mokymų proceso užsienyje ir Lietuvoje įgyvendinimo koordinavimas;
  • Personalo valdymo strategijos formavimas ir jos įgyvendinimas;
  • Personalo skatinimo/motyvacijos sistemų kūrimas, jų įgyvendinimo organizavimas;
  • Darbuotojų atlygio sistemos tobulinimas ir motyvacinių priemonių kūrimas;
  • Įmonės vidinės kultūros, darbdavio įvaizdžio bei darbuotojų įsitraukimo stiprinimas;
  • Personalo kaitos rodiklių analizavimas ir sprendimų dėl kaitos mažinimo rengimas ir organizavimas;
  • Personalo vystymo, ugdymo ir karjeros planavimo politikos formavimas ir įgyvendinimas;
  • Departamento veiklos (ūkio dalies, apsaugos ir teisės skyrių, darbuotojų saugos ir sveikatos tarnybos), funkcijų vykdymo koordinavimas.
Reikalavimai :
  • Aukštasis išsilavinimas socialinių mokslų srityje, teisės arba žmogiškųjų išteklių vadybos srityse;
  • Ne mažiau 2 metų vadovaujamo darbo patirtis ir bent 5 metų darbo patirtis teisės arba personalo valdymo srityse;
  • Labai geros anglų ir rusų kalbų žinios žodžiu ir raštu. Anglų kalba ne žemesniu nei B2 lygiu;
  • LR DK žinios ir gebėjimas taikyti praktiškai;
  • Gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti veiklą, rinktis darbo metodus, vertinti kitų darbą;
  • Gebėjimas savarankiškai priimti sprendimus, atsižvelgiant į verslo interesus ir darbuotojų lūkesčius;
  • Gebėjimas įtakoti žmones bei užtikrinti darnų komandos darbą;
  • Gerų tarpasmeninių santykių vystymo ir efektyvios komunikacijos įgūdžiai;
  • Sąžiningumas, atsakingumas, pareigingumas, iniciatyvumas, energingumas, atvirumas, pozityvumas.
Mes siūlome :
  • Pasiūlysime Jums konkurencingą, kompetencijas atitinkantį atlyginimą - metinis darbo užmokestis iki 86 000 eurų (neatskaičius mokesčių);
  • Jau pirmojo susitikimo metu plačiau pristatysime papildomų naudų paketą!
  • Suteiksime galimybę dirbti veržlioje, motyvuojančioje ir draugiškoje komandoje, priskirsime kuratorių, kuris padės Jums sėkmingai startuoti naujose pareigose;
  • Visuomet įsiklausysime į Jūsų idėjas ir pasiūlymus;
  • Suteiksime galimybę kelti kvalifikaciją - nuolat mokytis ir tobulėti tiek vidiniuose, tiek išoriniuose mokymuose.
  • Mėnesinis darbo užmokestis - 5780 - 6612 eur. (neatskaičius mokesčių)
  • Informuosime tik antram etapui atrinktus kandidatus.
Darbo vieta :  Telšiai
Darbo aprašymas :
  • Darbe Jūs būsite atsakingas (-a) už:
  • Bendrovės pardavimų strategijos planavimą, vystymą ir įgyvendinimo kontrolę;
  • Bendrovės prekinių ženklų ir bendrovės įvaizdžio stiprinimo strategijos formavimą ir vystymą, inicijuojant ir įgyvendinant rinkodaros ir pardavimų projektus (vidaus ir užsienio rinkose);
  • Bendrovės trumpalaikių arba ilgalaikių komercinių projektų formavimą ir įgyvendinimą, organizuojant reikiamas procedūras, inicijuojant jų pakeitimus Bendrovėje.
  • Vadovavimą savo komandai, užduočių paskirstymą, atsižvelgiant į jų kompetencijas, rezultatus ir jų matavimą, prireikus, jų motyvavimą, mokymą;
  • Paslaugų kokybės lygio sisteminį užtikrinimą;
  • Atsiskaitymų už parduotą produkciją kontrolę;
  • Dalyvavimą svarbiose derybose su Partneriais.
  • Darbo vieta - Telšiuose, sudarant galimybę dalį laiko dirbti iš gyvenamosios vietos.
Reikalavimai :
  • Ne mažesnė kaip 3 metų vadovaujamo darbo patirtį pardavimų ir/ar rinkodaros srityje ir puikūs įgūdžiai formuojant bei įgyvendinant rinkodaros ir pardavimų strategijas;
  • Gebėjimas motyvuoti, įgalinti žmones bei užtikrinti darnų komandos darbą; puikiai pravesti aukščiausio lygio derybas, tiek su Lietuvos, tiek su užsienio partneriais;
  • Darbo patirtis greito apyvartumo prekių pardavimo sektoriuje;
  • Anglų kalbos žinios ne žemesniu kaip C1 lygiu, kitos užsienio kalbos žinios - privalumas.
Mes siūlome :
  • Perspektyvų ir įdomų darbą;
  • Papildomą naudų paketą;
  • Kolegų patirtį ir patarimus;
  • Galimybę augti kartu su įmone bei realizuoti savo idėjas;
  • Galimybę kelti kvalifikaciją;
  • Metinis darbo užmokestis iki 99 180 eur (neatskaičius mokesčių).
  • Atlyginimas - 5786-8265 €/mėn. neatskaičius mokesčių
  • Atlygis nurodytas neatskaičius mokesčių, mokama kartą per mėnesį, darbuotojui sutikus. Priklausomai nuo Jūsų darbo rezultatų bus mokama iki 35% dydžio skatinamoji išmoka: bonusai ir komisiniai nuo pasiektos apyvartos prieaugio.
  • "Žemaitijos pienas" darbuotojas, rekomendavęs tinkamą šiai pozicijai kandidatą ir jam sėkmingai išdirbus 6 mėn., bus paskatintas pinigine išmoka.
Darbo vieta :  Telšiai
Darbo aprašymas :
  • Personalo dokumentų administravimas (darbuotojų priėmimas, atleidimas, atostogų administravimas, darbo laiko apskaita, darbo sutarčių pakeitimai ir t. t.);
  • Informacijos apie personalą sisteminimas, analizė, ataskaitų ir prezentacijų ruošimas;
  • Darbuotojų paieškos ir atrankos organizavimas bei vykdymas;
  • Darbuotojų adaptacijos ir atestacijos procesų organizavimą ir vykdymas;
  • Įmonės vidinės komunikacijos valdymas, renginių įmonės darbuotojams organizavimas;
  • Bendradarbiavimas su aukštosiomis ir profesinėmis mokymo įstaigomis;
  • Dalyvavimas personalo projektuose.
Reikalavimai :
  • Mokate anglų kalbą;
  • Turite aukštąjį išsilavinimą (psichologijos ar personalo vadybos srityje privalumas);
  • Turite 2 metų darbo patirties personalo vadybos srityje (patirtis gamybinėje įmonėje privalumas);
  • Puikiai išmanote LR darbo kodeksą ir galite jį praktiškai taikyti;
  • Turite patirties darbuotojų atrankos srityje;
  • Gebate dirbti savarankiškai ir komandoje;
  • Turite puikius bendravimo įgūdžius, esate energingas,
  • Kūrybiškas ir kruopštus.
Mes siūlome :
  • Pasiūlysime Jums konkurencingą, kompetencijas atitinkantį atlyginimą - metinis darbo užmokestis iki 23 000 eurų (neatskaičius mokesčių);
  • Jau pirmojo susitikimo metu plačiau pristatysime papildomų naudų paketą, kurį šiandien sudaro 25+ papildomos naudos!
  • Suteiksime galimybę dirbti veržlioje, motyvuojančioje ir draugiškoje komandoje;
  • Priskirsime kuratorių, kuris padės Jums sėkmingai startuoti naujose pareigose;
  • Visuomet įsiklausysime į Jūsų idėjas ir pasiūlymus;
  • Suteiksime galimybę kelti kvalifikaciją - nuolat mokytis ir tobulėti tiek vidiniuose, tiek išoriniuose mokymuose.
Darbo vieta :  Telšiai
Darbo aprašymas :
  • Rengti ir vertinti ketvirčio operatyvinius įmonės planus / prognozes (prekybos balansus, pelno (nuostolių) ataskaitas, pinigų srautų ataskaitas), teikti įžvalgas dėl esminių nuokrypių nuo metinio plano, užtikrinti planų vadovybei pateikimą laiku;
  • Rengti konsoliduotus operatyvinius planus (prekybos balansas, pelno-nuostolių ataskaita, pinigų srautų ataskaita), teikti įžvalgas dėl esminių nuokrypių nuo metinio plano, užtikrinti planų vadovybei pateikimą laiku;
  • Analizuoti, vertinti ir prognozuoti įmonės veiklos ir finansinius rodiklius, teikti komentarus vadovybei;
  • Dalyvauti metinių finansinių atskaitomybių paruošime;
  • Audito procesų organizavimas ir koordinavimas.
  • Darbo vieta - Telšiuose.
Reikalavimai :
  • Aukštasis finansinis/ekonominis išsilavinimas;
  • 3 metų analogiško darbo patirtis (privalumas – audito įmonėje);
  • Anglų kalbos žinios ne žemesniu kaip B2 lygiu;
  • MS Office, geri Excel įgūdžiai;
  • Komunikacijos gebėjimai, analitinis mąstymas, kruopštumas, gebėjimas dirbti su dideliais informacijos srautais;
  • Organizuotumas, mokėjimas paskirstyti prioritetus, savarankiškumas.
Mes siūlome :
  • Pasiūlysime Jums konkurencingą, kompetencijas atitinkantį atlyginimą - metinis darbo užmokestis iki 49 000 eurų (neatskaičius mokesčių);
  • Jau pirmojo susitikimo metu plačiau pristatysime papildomų naudų paketą, kurį šiandien sudaro 25+ papildomos naudos!
  • Suteiksime galimybę dirbti veržlioje, motyvuojančioje ir draugiškoje komandoje, priskirsime kuratorių, kuris padės Jums sėkmingai startuoti naujose pareigose;
  • Visuomet įsiklausysime į Jūsų idėjas ir pasiūlymus;
  • Suteiksime galimybę kelti kvalifikaciją - nuolat mokytis ir tobulėti tiek vidiniuose, tiek išoriniuose mokymuose.
Darbo vieta :  Telšiai
Darbo aprašymas :
  • Darbuotojas atsakingas už sutarčių su rangovais ir medžiagų tiekėjais rengimą, įmonės statinių techninę priežiūrą teisės aktais nustatyta tvarka, darbų užsakymų priėmimą ir sisteminimą, rangovų paiešką, įvairios dokumentacijos pildymą, vykdomų statybos darbų priežiūrą, darbų planavimą ir vykdymą suplanuotu laiku.
Reikalavimai :
  • Statybos inžinerijos bakalauro laipsnis;
  • Darbo patirtis 3m.;
  • Anglų k.;
  • Microsoft Office (būtina), autocad (privalumas), Sistela astera (privalumas);
  • Turėti praktinio darbo patirties, išmanyti statybos verslą, turėti vadybos, ekonomikos, rinkodaros, teisinių žinių;
  • Žinoti darbų saugos, aplinkos apsaugos, higienos, priešgaisrinės saugos taisykles, keliančias pavojų darbuotojų sveikatai ir gyvybei;
  • Nebijoti klysti ir daryti klaidų, bet tuo pačiu mokytis iš jų.
Mes siūlome :
  • Laiku mokamą konkurencingą atlyginimą bei papildomų naudų paketą.
  • Suteiksime galimybę dirbti veržlioje, motyvuojančioje ir draugiškoje komandoje, priskirsime kuratorių, kuris padės Jums sėkmingai startuoti naujose pareigose.
  • Visuomet įsiklausysime į Jūsų idėjas ir pasiūlymus.
  • Suteiksime galimybę kelti kvalifikaciją - nuolat mokytis ir tobulėti tiek vidiniuose, tiek išoriniuose mokymuose.
  • Atlyginimas
  • 2103-2806 €/mėn. neatskaičius mokesčių
  • Konkretus darbo užmokestis ir apmokėjimo sistema aptariama darbo pokalbio metu.
  • Darbo vieta - Telšiai.
Darbo vieta :  Telšiai
Darbo aprašymas :
  • Įmonės darbuotojų sveikatos priežiūros organizavimas ir užtikrinimas;
  • Privalomų darbuotojų sveikatos patikrinimų rezultatų analizavimas ir įvertinimas;
  • Įmonės darbuotojų profesinės sveikatos reikalavimų vykdymo užtikrinimas;
  • Sveikos gyvensenos mokymų organizavimas, darbuotojų sveikatos stiprinimo programų organizavimas ir įgyvendinimas;
  • Darbuotojų mokymų darbo higienos klausimais bei pirmosios pagalbos mokymų organizavimas ir instruktavimas;
  • Pirmosios medicinos pagalbos teikimas darbuotojams;
  • Įmonės darbuotojų saugos ir sveikatos duomenų kaupimas ir dokumentacijos rengimas;
  • Įvadinio instruktažo apie profesinę sveikatą vedimas naujai priimtiems įmonės darbuotojams;
  • Profesinės rizikos veiksnių nustatymas, jų poveikio darbuotojų sveikatai įvertinimas;
  • Profesinių ligų prevencijos priemonių kontroliavimas;
  • Įmonės sveikatos politikos vystymas, siekiant kuo geresnių darbuotojų saugos ir sveikatos standartų;
  • Bendradarbiavimas su sveikatos priežiūros organizacijų atstovais darbuotojų saugos ir sveikatos srityse.
  • Darbo vieta - Telšiai.
Reikalavimai :
  • Aukštesnysis/aukštasis medicinos, visuomenės sveikatos ar slaugos išsilavinimas;
  • Galiojanti bendrosios praktikos slaugytojo ar kita licencija, kuri suteikia teisę atlikti medicinines procedūras;
  • Teisės aktų reglamentuojančių profesinės sveikatos specialisto kvalifikacinius reikalavimus atitikimas;
  • Būtinas darbuotojų saugos ir sveikatos teisės aktų išmanymas;
  • Ne mažesnė nei 2 metų sėkmingos darbo patirties darbuotojų profesinės sveikatos srityje, privalumas jei turite patirties medicininių procedūrų atlikime;
  • Puikūs bendravimo įgūdžiai;
  • Mokėjimas dirbti komandoje ir savarankiškai;
  • Komunikabilumas, iniciatyvumas, atsakingumas, darbštumas, sąžiningumas;
  • Vairuotojo pažymėjimas (B kategorija);
  • Profesinės rizikos įvertinimo ir prevencijos išmanymas;
  • Privalomas puikus kompiuterinis raštingumas, ypač visomis Microsoft Office programomis;
  • Raštvedybos taisyklių išmanymas;
  • Anglų kalbos žinios B2 lygmeniu, rusų kalba - privalumas.
Mes siūlome :
  • Pasiūlysime Jums konkurencingą, kompetencijas atitinkantį atlyginimą - metinis darbo užmokestis iki 19 000 eurų (neatskaičius mokesčių); ;
  • Jau pirmojo susitikimo metu plačiau pristatysime papildomų naudų paketą, kurį šiandien sudaro 25+ papildomos naudos!
  • Suteiksime galimybę dirbti veržlioje, motyvuojančioje ir draugiškoje komandoje;
  • Priskirsime kuratorių, kuris padės Jums sėkmingai startuoti naujose pareigose;
  • Visuomet įsiklausysime į Jūsų idėjas ir pasiūlymus;
  • Suteiksime galimybę kelti kvalifikaciją - nuolat mokytis ir tobulėti tiek vidiniuose, tiek išoriniuose mokymuose.
Darbo vieta :  Telšiai
Darbo aprašymas :
  • Formuoti ir įgyvendinti Bendrovės gaminamos/platinamos produkcijos eksporto plėtrą bei pardavimų planus;
  • Didinti Bendrovės konkurencingumą ir pelną;
  • Kurti ir įgyvendinti pardavimų strategiją, užtikrinti efektyvią, priskirtose užsienio rinkose (Anglijos, Airijos, Vengrijos, Vokietijos, Prancūzijos) įsteigtų susijusių įmonių veiklą.
Reikalavimai :
  • Aukštasis išsilavinimas pardavimų/vadybos srityje;
  • Ne mažesnė kaip 3 (trijų) metų pardavimo darbo patirtis eksporto sektoriuje;
  • Ne mažesnė kaip 2 (dviejų) metų vadovaujamo darbo patirtis;
  • Labai geros lietuvių kalbos žinios raštu ir žodžiu, labai geros anglų ir rusų kalbų žinios raštu ir žodžiu (užsienio kalbomis ne žemesniu kaip B2 lygiu), papildomos užsienio kalbos žinios - privalumas;
  • Gebėjimas savarankiškai priimti sprendimus, atsižvelgiant į verslo interesus;
  • Sąžiningumas, atsakingumas, pareigingumas, iniciatyvumas, komunikabilumas.
Mes siūlome :
  • Atsakingą, įdomų darbą;
  • Dinamišką, lanksčią, kupiną iššūkių ir profesinio augimo darbo aplinką;
  • Suteiksime galimybę kelti kvalifikaciją - nuolat mokytis, augti ir tobulėti tiek vidiniuose, tiek išoriniuose mokymuose;
  • Galimybę savarankiškai priimti sprendimus ir realizuoti savo idėjas;
  • Konkurencingą 7000 - 8000 EUR/mėn atlyginimą neatskaičius mokesčių priklausomai nuo turimos kvalifikacijos ir darbo patirties, bei priedus (kas ketvirtį ir/ar metams pasibaigus) priklausančius nuo pasiektų rezultatų;
  • Visas priemones geriems darbo rezultatams užtikrinti ir kitas papildomas naudas;
  • Nuolaidas įmonės gaminamiems produktams.
Darbo vieta :  Telšiai
Darbo aprašymas :
  • Įmonės transporto priemonių el. gedimų šalinimas;
  • Prevenciniai transporto priemonių aptarnavimo darbai, siekiant mažinti gedimų skaičių;
  • Patogus darbo grafikas I-IV 08:00- 17:00val., V 08:00 - 16:00 val.
Reikalavimai :
  • Techninis išsilavinimas;
  • Panaši darbo patirtis - ne mažiau 2 m.;
  • Gera orientacija ir žinios dirbant kompiuteriu;
  • Techninės literatūros skaitymas anglų kalba;
  • Gebėjimas dirbti su techniniais dokumentais ir elektros įrangos schemomis;
  • Asmeninės savybės: Noras dirbti bei tobulėti profesinėje srityje, gebėjimas dirbti kolektyve, žingeidumas, atsakingumas;
  • Vairuotojo pažymėjimas.
Mes siūlome :
  • Pasiūlysime Jums konkurencingą, kompetencijas atitinkantį atlyginimą - metinis darbo užmokestis iki 21 000 eurų (neatskaičius mokesčių).
  • Darbą draugiškame ir profesionaliame kolektyve;
  • Galimybę nuolat kelti kvalifikaciją ir augti kartu su viena didžiausių ir moderniausių pieno perdirbimo įmonių Baltijos šalyse;
  • Priskiriamą kuratorių, kuris padės Jums sėkmingai startuoti naujose pareigose;
  • Laiku mokamą konkurencingą atlyginimą bei papildomų naudų paketą.
Darbo vieta :  Telšiai
Darbo aprašymas :
  • Specialistų, vadovų paieškos ir atrankos procesų organizavimas bei vykdymas Europoje;
  • Personalo procesų valdymo, inovatyvių sprendimų inicijavimas bei įgyvendinimas užsienio asocijuotose įmonėse;
  • Darbuotojų įvedimo, adaptacijos ir ugdymo proceso koordinavimas;
  • Personalo dokumentacijos rengimas;
  • Įmonės vidinės kultūros, darbdavio įvaizdžio bei darbuotojų įsitraukimo stiprinimas;
  • Pagalba personalo skyriaus komandai organizuojant ir koordinuojant renginius, vykdant įvairius projektus;
  • Bendradarbiavimas su užsienio mokymosi įstaigomis;
  • Darbas komandiruotėse pagal poreikį;
  • Kitų vadovo pavestų užduočių vykdymas.
Reikalavimai :
  • Patirtis personalo atrankų srityje, vykdant specialistų, vadovų atrankas (bent 2 metai);
  • Puikios anglų ir vokiečių kalbų žinios - privaloma (kitų papildomų užsienio kalbų žinios - privalumas);
  • Aukštasis išsilavinimas socialinių mokslų srityje;
  • Gebėjimas dirbti dinamiškoje komandoje ir gebėjimas savarankiškai priimti sprendimus;
  • Sąžiningumas, atsakingumas pareigingumas, iniciatyvumas.
Mes siūlome :
  • Konkurencingą, kompetencijas atitinkantį atlyginimą - mėnesinis atlyginimas - 2104-2455 €/mėn. (neatskaičius mokesčių);
  • Galimybę augti ir tobulėti - įgysite plačios ir stiprios tarptautinės personalo atrankų ir valdymo patirties;
  • Galimybę teikti savo idėjas ir pasiūlymus, kūrybinius sprendimus – visuomet išklausysime ir su džiaugsmu lauksime;
  • Galimybę kelti kvalifikaciją – suteikiame galimybę nuolat mokytis ir tobulėti tiek vidiniuose, tiek išoriniuose mokymuose;
  • Galimybę dirbti veržlioje, motyvuojančioje ir draugiškoje komandoje prie kurios prisijungsite ir perprasite veiklos procesus lengvai ir greitai - mes paskirsime Jums kuratorių, kuris padės sėkmingai startuoti;
  • Visą parą, septynias dienas per savaitę veikiantį nelaimingų atsitikimų draudimą;
  • Papildomų naudų paketą.
  • Svarbu: informuosime tik kitam etapui atrinkus kandidatus.
Darbo vieta :  Telšiai, Kaunas, Vilnius
Darbo aprašymas :
  • Priskirtų prekinių ženklų vystymas ir plėtra Lietuvoje bei eksporto rinkose (ATL ir BTL rinkodaros priemonių plano sudarymas ir vykdymo užtikrinimas, produktų/pakuočių/rinkodaros strategijos ir žinutės kūrimas);
  • Metinių rinkodaros planų, skirtų pardavimų ir žinomumo augimui, rengimas ir vykdymas bei biudžeto sudarymas ir valdymas;
  • Produkto grupės, prekės ženklų segmentavimas bei valdymas;
  • Nacionalinės reklamos akcijų, degustacijų ir renginių žinomumui ir pardavimams didinti organizavimas;
  • Įmonės prekinių ženklų pristatymas ir atstovavimas Lietuvos ir užsienio parodose, renginiuose, susitikimuose su klientais;
  • Kainų bei produktų paklausos tyrimų organizavimas;
  • Produktų grupės asortimento Lietuvoje ir eksporto šalyse formavimas;
  • Kitų tiesioginio vadovo pavestų užduočių vykdymas.
Reikalavimai :
  • Rinkodaros procesų bei pardavimų skatinimo rinkodaros priemonėmis išmanymas;
  • Aukštasis išsilavinimas pageidautina rinkodaros/marketingo/komunikacijos vadybos srityje;
  • Orientacija į rezultatus ir gebėjimas rasti kūrybingus sprendimus, norint juos pasiekti;
  • Streso valdymas ir lankstumas;
  • Sugebėjimas spręsti problemas, atkaklumas ir geri organizaciniai ir laiko valdymo gebėjimai;
  • Pageidautina ne mažesnė kaip 2 metų darbo patirtis rinkodaros ir/ar reklamos srityje;
  • Pageidautina ne mažesnė kaip 2 metų patirtis reguliarios paklausos prekių rinkoje;
  • Pageidautina ne mažesnė kaip 2 metų patirtis darbo Lietuvos rinkoje;
  • Pageidautina rusų (B2) ir Anglų (B2) kalbų žinios raštu ir žodžiu;
  • LR įstatymų ir Vyriausybės nutarimų, kitų teisės aktų išmanymas.
Mes siūlome :
  • Konkurencingą, kompetencijas atitinkantį atlyginimą - mėnesinis darbo užmokestis - 2800-3305 Eur (neatskaičius mokesčių), o metinis darbo užmokestis iki 43 000 eurų (neatskaičius mokesčių);
  • Galimybę augti ir tobulėti - dirbsite su visais prekės gyvavimo ciklo procesais bei marketingo projektais, ne tik Lietuvos, bet ir užsienio rinkose, tad įgysite plačios ir stiprios tarptautinės patirties rinkodaros srityje;
  • Galimybę teikti savo idėjas ir pasiūlymus, kūrybinius sprendimus – visuomet išklausysime ir su džiaugsmu lauksime;
  • Galimybę kelti kvalifikaciją – suteikiame galimybę nuolat mokytis ir tobulėti tiek vidiniuose, tiek išoriniuose mokymuose;
  • Galimybę dirbti veržlioje, motyvuojančioje ir draugiškoje komandoje prie kurios prisijungsite ir perprasite veiklos procesus lengvai ir greitai - mes paskirsime Jums kuratorių, kuris padės sėkmingai startuoti;
  • Visą parą, septynias dienas per savaitę veikiantį nelaimingų atsitikimų draudimą;
  • Papildomų naudų paketą.
  • Svarbu: informuosime tik kitam etapui atrinkus kandidatus.