Karjera
Darbo vieta :  Vilnius
Darbo aprašymas :
  • Depozito pakuočių surinkimas iš klientų Vilniaus regione;
  • Automobilio priežiūra ir tinkama eksploatacija;
  • Teisingas dokumentacijos pildymas;
  • Darbas dieniniu grafiku nuo 07:00val., 5 d.d./sav.
Reikalavimai :
  • Vairuotojo pažymėjimas CE kategorija, 95 kodas, vairuotojo kortelė;
  • Atidumas ir sąžiningumas, atsakomybės už savo atliekamą darbą;
  • Darbo patirtis su autotraukiniu.
Mes siūlome :
  • Laiku mokamą konkurencingą atlyginimą;
  • Papildomas išmokas už puikų darbo atlikimą;
  • Įvadinius apmokymus ir instruktažą tinkamam pareigų vykdymui;
  • Darbą techniškai tvarkingomis transporto priemonėmis;
  • Visą parą galiojantį draudimą nuo nelaimingų atsitikimų (darbo ir poilsio metu);
  • Galimybę darbovietėje su nuolaida įsigyti bendrovės produkcijos;
  • Visas darbui reikalingas priemones;
  • Priskiriamą kuratorių, kuris padės Jums sėkmingai startuoti naujose pareigose.
  • Atlyginimas - 2097-2450 €/mėn. neatskaičius mokesčių.
Darbo vieta :  Telšiai, Klaipėda
Darbo aprašymas :
  • Produktų atrinkimas ir išdalinimas klientams pagal sąskaitas;
  • Taros surinkimas;
  • Transporto priežiūra ir tinkamas jos eksploatavimas. Bendravimas su klientais;
  • Depozitinės taros surinkimas.
Reikalavimai :
  • Vairuotojo pažymėjimas CE kategorija, 95 kodas;
  • Vairuotojo kortelė;
  • Atidumas ir sąžiningumas;
  • Panašaus darbo patirtis (privalumas).
Mes siūlome :
  • Papildomas išmokas už nepriekaištingą pareigų vykdymą;
  • Įvadinius apmokymus ir instruktažą tinkamam pareigų vykdymui;
  • Darbą techniškai tvarkingomis transporto priemonėmis;
  • Visą parą galiojantį draudimą nuo nelaimingų atsitikimų (darbo ir poilsio metu);
  • Galimybę darbovietėje su nuolaida įsigyti bendrovės produkcijos;
  • Visas darbui reikalingas priemones;
  • Jau pirmojo susitikimo metu plačiau pristatysime papildomų naudų paketą, kurį šiandien sudaro 25+ papildomos naudos!.
  • Atlyginimas - 1985-2600 €/mėn. neatskaičius mokesčių.
Darbo vieta :  Telšiai
Darbo aprašymas :
  • Efektyvus darbuotojų paieškos, atrankos ir perkėlimo į kitas pareigas proceso, naujų darbuotojų įvedimo proceso bei mokymų proceso užsienyje ir Lietuvoje įgyvendinimo koordinavimas;
  • Personalo valdymo strategijos formavimas ir jos įgyvendinimas;
  • Personalo skatinimo/motyvacijos sistemų kūrimas, jų įgyvendinimo organizavimas;
  • Darbuotojų atlygio sistemos tobulinimas ir motyvacinių priemonių kūrimas;
  • Įmonės vidinės kultūros, darbdavio įvaizdžio bei darbuotojų įsitraukimo stiprinimas;
  • Personalo kaitos rodiklių analizavimas ir sprendimų dėl kaitos mažinimo rengimas ir organizavimas;
  • Personalo vystymo, ugdymo ir karjeros planavimo politikos formavimas ir įgyvendinimas;
  • Departamento veiklos (ūkio dalies, apsaugos ir teisės skyrių, darbuotojų saugos ir sveikatos tarnybos), funkcijų vykdymo koordinavimas.
Reikalavimai :
  • Aukštasis išsilavinimas socialinių mokslų srityje, teisės arba žmogiškųjų išteklių vadybos srityse;
  • Ne mažiau 2 metų vadovaujamo darbo patirtis ir bent 5 metų darbo patirtis teisės arba personalo valdymo srityse;
  • Labai geros anglų ir rusų kalbų žinios žodžiu ir raštu. Anglų kalba ne žemesniu nei B2 lygiu;
  • LR DK žinios ir gebėjimas taikyti praktiškai;
  • Gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti veiklą, rinktis darbo metodus, vertinti kitų darbą;
  • Gebėjimas savarankiškai priimti sprendimus, atsižvelgiant į verslo interesus ir darbuotojų lūkesčius;
  • Gebėjimas įtakoti žmones bei užtikrinti darnų komandos darbą;
  • Gerų tarpasmeninių santykių vystymo ir efektyvios komunikacijos įgūdžiai;
  • Sąžiningumas, atsakingumas, pareigingumas, iniciatyvumas, energingumas, atvirumas, pozityvumas.
Mes siūlome :
  • Pasiūlysime Jums konkurencingą, kompetencijas atitinkantį atlyginimą - metinis darbo užmokestis iki 48 000 eurų (neatskaičius mokesčių) + priedai nuo pasiektų darbo rezultatų;
  • Jau pirmojo susitikimo metu plačiau pristatysime papildomų naudų paketą!
  • Suteiksime galimybę dirbti veržlioje, motyvuojančioje ir draugiškoje komandoje, priskirsime kuratorių, kuris padės Jums sėkmingai startuoti naujose pareigose;
  • Visuomet įsiklausysime į Jūsų idėjas ir pasiūlymus;
  • Suteiksime galimybę kelti kvalifikaciją - nuolat mokytis ir tobulėti tiek vidiniuose, tiek išoriniuose mokymuose.
  • Mėnesinis darbo užmokestis - 3500 - 4000 eur. (neatskaičius mokesčių)
  • Informuosime tik antram etapui atrinktus kandidatus.
Darbo vieta :  Telšiai
Darbo aprašymas :
  • Rengti ir vertinti ketvirčio operatyvinius įmonės planus / prognozes (prekybos balansus, pelno (nuostolių) ataskaitas, pinigų srautų ataskaitas), teikti įžvalgas dėl esminių nuokrypių nuo metinio plano, užtikrinti planų vadovybei pateikimą laiku;
  • Rengti konsoliduotus operatyvinius planus (prekybos balansas, pelno-nuostolių ataskaita, pinigų srautų ataskaita), teikti įžvalgas dėl esminių nuokrypių nuo metinio plano, užtikrinti planų vadovybei pateikimą laiku;
  • Analizuoti, vertinti ir prognozuoti įmonės veiklos ir finansinius rodiklius, teikti komentarus vadovybei;
  • Dalyvauti metinių finansinių atskaitomybių paruošime;
  • Audito procesų organizavimas ir koordinavimas.
  • Darbo vieta - Telšiuose.
Reikalavimai :
  • Aukštasis finansinis/ekonominis išsilavinimas;
  • 3 metų analogiško darbo patirtis (privalumas – audito įmonėje);
  • Anglų kalbos žinios ne žemesniu kaip B2 lygiu;
  • MS Office, geri Excel įgūdžiai;
  • Komunikacijos gebėjimai, analitinis mąstymas, kruopštumas, gebėjimas dirbti su dideliais informacijos srautais;
  • Organizuotumas, mokėjimas paskirstyti prioritetus, savarankiškumas.
Mes siūlome :
  • Pasiūlysime Jums konkurencingą, kompetencijas atitinkantį atlyginimą - metinis darbo užmokestis iki 49 000 eurų (neatskaičius mokesčių);
  • Jau pirmojo susitikimo metu plačiau pristatysime papildomų naudų paketą, kurį šiandien sudaro 25+ papildomos naudos!
  • Suteiksime galimybę dirbti veržlioje, motyvuojančioje ir draugiškoje komandoje, priskirsime kuratorių, kuris padės Jums sėkmingai startuoti naujose pareigose;
  • Visuomet įsiklausysime į Jūsų idėjas ir pasiūlymus;
  • Suteiksime galimybę kelti kvalifikaciją - nuolat mokytis ir tobulėti tiek vidiniuose, tiek išoriniuose mokymuose.
Darbo vieta :  Telšiai
Darbo aprašymas :
  • Įmonės darbuotojų sveikatos priežiūros organizavimas ir užtikrinimas;
  • Privalomų darbuotojų sveikatos patikrinimų rezultatų analizavimas ir įvertinimas;
  • Įmonės darbuotojų profesinės sveikatos reikalavimų vykdymo užtikrinimas;
  • Sveikos gyvensenos mokymų organizavimas, darbuotojų sveikatos stiprinimo programų organizavimas ir įgyvendinimas;
  • Darbuotojų mokymų darbo higienos klausimais bei pirmosios pagalbos mokymų organizavimas ir instruktavimas;
  • Pirmosios medicinos pagalbos teikimas darbuotojams;
  • Įmonės darbuotojų saugos ir sveikatos duomenų kaupimas ir dokumentacijos rengimas;
  • Įvadinio instruktažo apie profesinę sveikatą vedimas naujai priimtiems įmonės darbuotojams;
  • Profesinės rizikos veiksnių nustatymas, jų poveikio darbuotojų sveikatai įvertinimas;
  • Profesinių ligų prevencijos priemonių kontroliavimas;
  • Įmonės sveikatos politikos vystymas, siekiant kuo geresnių darbuotojų saugos ir sveikatos standartų;
  • Bendradarbiavimas su sveikatos priežiūros organizacijų atstovais darbuotojų saugos ir sveikatos srityse.
  • Darbo vieta - Telšiai.
Reikalavimai :
  • Aukštesnysis/aukštasis medicinos, visuomenės sveikatos ar slaugos išsilavinimas;
  • Galiojanti bendrosios praktikos slaugytojo ar kita licencija, kuri suteikia teisę atlikti medicinines procedūras (privalumas);
  • Teisės aktų reglamentuojančių profesinės sveikatos specialisto kvalifikacinius reikalavimus atitikimas;
  • Būtinas darbuotojų saugos ir sveikatos teisės aktų išmanymas;
  • Ne mažesnė nei 2 metų sėkmingos darbo patirties darbuotojų profesinės sveikatos srityje, privalumas jei turite patirties medicininių procedūrų atlikime;
  • Puikūs bendravimo įgūdžiai;
  • Mokėjimas dirbti komandoje ir savarankiškai;
  • Komunikabilumas, iniciatyvumas, atsakingumas, darbštumas, sąžiningumas;
  • Vairuotojo pažymėjimas (B kategorija);
  • Profesinės rizikos įvertinimo ir prevencijos išmanymas;
  • Privalomas puikus kompiuterinis raštingumas, ypač visomis Microsoft Office programomis;
  • Raštvedybos taisyklių išmanymas;
  • Anglų kalbos žinios B2 lygmeniu, rusų kalba - privalumas.
Mes siūlome :
  • Pasiūlysime Jums konkurencingą, kompetencijas atitinkantį atlyginimą - metinis darbo užmokestis iki 19 000 eurų (neatskaičius mokesčių); ;
  • Jau pirmojo susitikimo metu plačiau pristatysime papildomų naudų paketą, kurį šiandien sudaro 25+ papildomos naudos!
  • Suteiksime galimybę dirbti veržlioje, motyvuojančioje ir draugiškoje komandoje;
  • Priskirsime kuratorių, kuris padės Jums sėkmingai startuoti naujose pareigose;
  • Visuomet įsiklausysime į Jūsų idėjas ir pasiūlymus;
  • Suteiksime galimybę kelti kvalifikaciją - nuolat mokytis ir tobulėti tiek vidiniuose, tiek išoriniuose mokymuose.
Darbo vieta :  Telšiai
Darbo aprašymas :
  • Įmonės transporto priemonių el. gedimų šalinimas;
  • Prevenciniai transporto priemonių aptarnavimo darbai, siekiant mažinti gedimų skaičių;
  • Patogus darbo grafikas I-IV 08:00- 17:00val., V 08:00 - 16:00 val.
Reikalavimai :
  • Techninis išsilavinimas;
  • Panaši darbo patirtis - ne mažiau 2 m.;
  • Gera orientacija ir žinios dirbant kompiuteriu;
  • Techninės literatūros skaitymas anglų kalba;
  • Gebėjimas dirbti su techniniais dokumentais ir elektros įrangos schemomis;
  • Asmeninės savybės: Noras dirbti bei tobulėti profesinėje srityje, gebėjimas dirbti kolektyve, žingeidumas, atsakingumas;
  • Vairuotojo pažymėjimas.
Mes siūlome :
  • Pasiūlysime Jums konkurencingą, kompetencijas atitinkantį atlyginimą - metinis darbo užmokestis iki 21 000 eurų (neatskaičius mokesčių).
  • Darbą draugiškame ir profesionaliame kolektyve;
  • Galimybę nuolat kelti kvalifikaciją ir augti kartu su viena didžiausių ir moderniausių pieno perdirbimo įmonių Baltijos šalyse;
  • Priskiriamą kuratorių, kuris padės Jums sėkmingai startuoti naujose pareigose;
  • Laiku mokamą konkurencingą atlyginimą bei papildomų naudų paketą.
Darbo vieta :  Telšiai
Darbo aprašymas :
  • Aukštasis išsilavinimas (psichologijos, teisės arba žmogiškųjų išteklių srityje);
  • Patirtis personalo atrankų srityje, vykdant specialistų, vadovų atrankas (bent 2 metai);
  • Puikios anglų kalbų žinios (kitos užsienio kalbų žinios - privalumas);
  • Gebėjimas dirbti dinamiškoje komandoje ir gebėjimas savarankiškai priimti sprendimus;
  • Sąžiningumas, atsakingumas pareigingumas, iniciatyvumas.
Reikalavimai :
  • Aukštasis išsilavinimas (psichologijos, teisės arba žmogiškųjų išteklių srityje);
  • Patirtis personalo atrankų srityje, vykdant specialistų, vadovų atrankas (bent 2 metai);
  • Puikios anglų kalbų žinios (kitos užsienio kalbų žinios - privalumas);
  • Gebėjimas dirbti dinamiškoje komandoje ir gebėjimas savarankiškai priimti sprendimus;
  • Sąžiningumas, atsakingumas pareigingumas, iniciatyvumas.
Mes siūlome :
  • Pasiūlysime Jums konkurencingą, kompetencijas atitinkantį atlyginimą - metinis darbo užmokestis iki 29 000 eurų (neatskaičius mokesčių).
  • Darbą draugiškame ir profesionaliame kolektyve;
  • Galimybę nuolat kelti kvalifikaciją ir augti kartu su viena didžiausių ir moderniausių pieno perdirbimo įmonių Baltijos šalyse;
  • Priskiriamą kuratorių, kuris padės Jums sėkmingai startuoti naujose pareigose;
  • Laiku mokamą konkurencingą atlyginimą bei papildomų naudų paketą.
  • Informuosime tik kitam atrankos etapui atrinktus kandidatus.
  • Kandidatuodami (pateikdami savo CV) Jūs patvirtinate savo sutikimą, kad AB ,,Žemaitijos pienas“ gali naudoti Jūsų asmeninius duomenis atliekamoje atrankoje/-ose, vadovaujantis įmonės Kandidatų į darbuotojus asmens duomenų privatumo politika, asmeninius duomenis saugant ir kaupiant pagal LR Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymą.
Darbo vieta :  Telšiai
Darbo aprašymas :
  • Tiesioginis bendravimas ir santykių kūrimas su visais Japonijos rinkos pirkėjais ir klientais;
  • Darbas su Japonijos rinkos klientais, bendradarbiavimas su jais ir susitarimų vykdymas;
  • Įmonės gaminamų produktų pardavimų plėtra;
  • Naujų pardavimo kanalų paieška, kontaktų užmezgimas;
  • Įvairių ataskaitų formavimas;
  • Galimas darbas komandiruotėse.
Reikalavimai :
  • Aukštasis išsilavinimas (vadybos ar viešojo administravimo);
  • Ne mažesnė kaip 3 metų panašaus darbo patirtis;
  • Anglų kalbos žinios ne žemesniu kaip B2 lygiu, japonų kalba - privalumas;
  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (Excel, Office, Outlook, Power Point);
  • Derybiniai įgūdžiai, gebėjimas dirbti komandoje, kūrybiškumas, projektų valdymo įgūdžiai, efektyvus laiko planavimas, užduočių prioritetiškumo nustatymas.
Mes siūlome :
  • Pasiūlysime Jums konkurencingą, kompetencijas atitinkantį atlyginimą - metinis darbo užmokestis iki 50 000 eurų (neatskaičius mokesčių) + priedai nuo pasiektų rezultatų;
  • Jau pirmojo susitikimo metu plačiau pristatysime papildomų naudų paketą, kurį šiandien sudaro 25+ papildomos naudos!
  • Suteiksime galimybę dirbti veržlioje, motyvuojančioje ir draugiškoje komandoje, priskirsime kuratorių, kuris padės Jums sėkmingai startuoti naujose pareigose;
  • Visuomet įsiklausysime į Jūsų idėjas ir pasiūlymus;
  • Suteiksime galimybę kelti kvalifikaciją - nuolat mokytis ir tobulėti tiek vidiniuose, tiek išoriniuose mokymuose.
  • Informuosime tik kitam atrankos etapui atrinktus kandidatus.
  • Kandidatuodami (pateikdami savo CV) Jūs patvirtinate savo sutikimą, kad AB ,,Žemaitijos pienas“ gali naudoti Jūsų asmeninius duomenis atliekamoje atrankoje/-ose, vadovaujantis įmonės Kandidatų į darbuotojus asmens duomenų privatumo politika, asmeninius duomenis saugant ir kaupiant pagal LR Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymą.
Darbo vieta :  Telšiai
Darbo aprašymas :
  • Vidaus auditų atlikimas bendrovėje ir su ja susijusiose įmonėse;
  • Įmonių vidaus kontrolės sistemos ir rizikos veiksnių valdymo efektyvumo vertinimas;
  • Apskaitos procesų aprašymas;
  • Vidaus audito ataskaitų rengimas bei rekomendacijų įgyvendinimo kontrolė;
  • Įmonės veiklos efektyvinimas įgyvendinant įmonės strategiją, ūkinę ir finansų politiką;
  • Įmonės veiklos plėtojimas ir tęstinumo garantavimas;
  • Informacijos, analitinės medžiagos, vertinimų, rekomendacijų ir patarimų, susijusius su audituojama veikla, teikimas.
Reikalavimai :
  • Aukštasis universitetinis arba jam prilygintas socialinių mokslų studijų srities ekonomikos, vadybos ir verslo, viešojo administravimo arba teisės krypčių išsilavinimas;
  • Bent 2 metų darbo patirtis auditavimo srityje;
  • Auditoriaus pažymėjimas (privalumas);
  • Geros anglų kalbos žinios;
  • Gebėjimas dirbti komandoje, turėti analitinį bei strateginį mąstymą, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
  • Sąžiningumas, atsakingumas, pareigingumas, iniciatyvumas.
Mes siūlome :
  • Mėnesinį darbo užmokestį nuo 2480 iki 2980 Eur neatskaičius mokesčių (darbo užmokestis priklauso nuo turimos darbo patirties, žinių ir kompetencijų);
  • Jau pirmojo susitikimo metu plačiau pristatysime papildomų naudų paketą, kurį šiandien sudaro 25+ papildomos naudos!
  • Suteiksime galimybę dirbti veržlioje, motyvuojančioje ir draugiškoje komandoje, priskirsime kuratorių, kuris padės Jums sėkmingai startuoti naujose pareigose;
  • Visuomet įsiklausysime į Jūsų idėjas ir pasiūlymus;
  • Suteiksime galimybę kelti kvalifikaciją - nuolat mokytis ir tobulėti tiek vidiniuose, tiek išoriniuose mokymuose.
Darbo vieta :  Telšiai, Kaunas, Vilnius
Darbo aprašymas :
  • Pardavimų planų vykdymas, derybos, komercinių pasiūlymų rengimas.
  • Tiesioginis bendravimas ir santykių kūrimas su esamais JAV rinkos pirkėjais ir klientais.
  • Naujų klientų paieška.
  • Duomenų apie parduotos produkcijos apimtis, produktų kainų įtakos pardavimams analizė, išvadų bei pasiūlymų teikimas.
  • Ataskaitų pildymas, rinkos monitoringas, sutarčių paruošimas.
  • Naujos ir esamos produkcijos pristatymai, degustacijos klientams susitikimų, parodų, įvairių renginių metu.
  • Darbas komandiruotėse.
Reikalavimai :
  • Aukštasis išsilavinimas (verslo administravimo srityje - privalumas).
  • Ne mažesnė kaip 3 metų panašaus darbo patirtis.
  • Anglų kalbos žinių lygis ne mažesnis kaip B2.
  • Derybiniai įgūdžiai, gebėjimas dirbti komandoje, kūrybiškumas, projektų valdymo įgūdžiai, efektyvus laiko planavimas.
  • Pardavimų ir rinkodaros sričių išmanymas.
Mes siūlome :
  • Pasiūlysime Jums konkurencingą, kompetencijas atitinkantį atlyginimą - metinis darbo užmokestis iki 38 000 eurų (neatskaičius mokesčių) + priedai nuo pasiektų rezultatų;
  • Jau pirmojo susitikimo metu plačiau pristatysime papildomų naudų paketą, kurį šiandien sudaro 25+ papildomos naudos!
  • Suteiksime galimybę dirbti veržlioje, motyvuojančioje ir draugiškoje komandoje, priskirsime kuratorių, kuris padės Jums sėkmingai startuoti naujose pareigose;
  • Visuomet įsiklausysime į Jūsų idėjas ir pasiūlymus;
  • Suteiksime galimybę kelti kvalifikaciją - nuolat mokytis ir tobulėti tiek vidiniuose, tiek išoriniuose mokymuose.