Karjera
Darbo vieta :  Vilnius, Telšiai
Darbo aprašymas :
  • Ieškome jaunų ir gabių, turinčių didelį norą, vidinę motyvaciją, tinkamas asmenines savybes - būsimų pardavimų profesionalų!
  • Jeigu baigei mokslus susijusius su verslu, pardavimais, rinkodara ar ekonomika, puikiai kalbi nors viena užsienio kalba, tačiau neturi darbo patirties puikiam savo karjeros startui, tuomet mes tau turime puikų pasiūlymą, kaip greitai ir įdomiai pasiekti savo karjeros tikslų pardavimų srityje.
  • Jaunesnysis eksporto vadybininkas - tai pozicija, kuriai esame parengę specialią mokymo ir adaptacijos programą. Ją pabaigus galėsi tapti eksporto vadybininku, o vėliau ir priskirtos rinkos vadovu. Pabaigęs mokymą ir adaptaciją būsi atsakingas už vieną iš 35 eksporto šalių, į kurias Žemaitijos pienas eksportuoja aukštos vertės, pasaulyje pripažintus ir apdovanotus bei Lietuvoje mylimus produktus (www.zpienas.lt).
  • Eksporto vadybininko darbo pobūdis:
  • Profesionaliai ir mandagiai bendrauti su klientais ir kitais interesantais, puoselėti ir palaikyti ryšius su esamais bei potencialiais klientais;
  • Analizuoti duomenis apie parduotos produkcijos apimtis, produktų kainų įtaką pardavimams ir teikti išvadas bei pasiūlymus;
  • Organizuoti naujos ir esamos produkcijos pristatymus, degustacijas klientams, susitikimų, parodų, įvairių renginių metu;
  • Vesti derybas su klientais, rengti komercinius pasiūlymus, ruošti pardavimo sutartis;
  • Remiantis įmonės pardavimų strategija vykdyti pardavimų planus, teikti ataskaitas;
  • Vykti į komandiruotes priskirtoje rinkoje (70 proc. darbo laiko – komandiruotėje).
Reikalavimai :
  • Puikiai kalbi užsienio kalba ne žemesniu nei B2 lygiu (vokiečių, prancūzų, italų ar kt., išskyrus anglų ar rusų kalbomis);
  • "Draugauji" su skaičiais, turi puikų loginį mąstymą;
  • Puikūs Microsoft Office programų paketo naudojimo įgūdžiai;
  • Esi atsakingas, sąžiningas, iniciatyvus, atkaklus, spinduliuoji pozityvumu ir energingumu;
Mes siūlome :
  • Darbą profesionaliame ir draugiškame kolektyve viename iš gražiausių Lietuvos miestų – Telšiuose, Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje;
  • Galimybę pradėti savo karjerą pardavimų srityje, mokantis iš savo srities profesionalų;
  • Konkurencingą darbo užmokesčio ir papildomų naudų paketą;
  • Galimybę tobulėti, pradinius ir tolesnius mokymus.
Darbo vieta :  Vilnius, Kaunas, Šilutė, Klaipėda
Darbo aprašymas :
  • Produkcijos pristatymas klientams (Lietuvoje, Vilniaus regione);
  • Automobilio priežiūra ir tinkama eksploatacija;
  • Teisingas dokumentacijos pildymas.
Reikalavimai :
  • Vairuotojo pažymėjimas C kategorija, 95 kodas;
  • Atidumas ir sąžiningumas;
  • Panašaus darbo patirtis (privalumas).
Mes siūlome :
  • Laiku mokamą konkurencingą atlyginimą;
  • Papildomas išmokas už nepriekaištingą pareigų vykdymą;
  • Įvadinius apmokymus ir instruktažą tinkamam pareigų vykdymui;
  • Darbą techniškai tvarkingomis transporto priemonėmis;
  • Visą parą galiojantį draudimą nuo nelaimingų atsitikimų (darbo ir poilsio metu);
  • Galimybę darbovietėje su nuolaida įsigyti bendrovės produkcijos;
  • Visas darbui reikalingas priemones.
  • 900–1200 Eur atskaičiavus mokesčius
  • Priklauso nuo rezultatų
  • Su perspektyva didėti
Darbo vieta :  Telšiai
Darbo aprašymas :
  • Bendrovė „Žemaitijos pienas“ – viena iš didžiausių ir moderniausių pieno perdirbimo bendrovių Baltijos Šalyse, tarptautinių apdovanojimų ir prizų laimėtoja, gaminanti gerai žinomus ir populiarius prekinių ženklų produktus – kietąjį sūrį „Džiugas“, Mozarela sūrio lazdeles „Pik Nik“, sūrio užkandžius „Rambyno“, sūrį „Germanto“, varškės sūrelius „Magija“, pieno produktų liniją „Žemaitijos“, ekologiško pieno produktų liniją „Dobilas“. Visi produktai atitinka aukščiausius kokybės standartus. Įmonė sparčiai plečia savo veiklą užsienio šalyse ir šiuo metu ieško Rinkos vystymo vadovo.
  • Ši pozicija puikiai tinka darbuotojui, norinčiam save realizuoti užsienio rinkose, mylinčiam ir besididžiuojančiam kokybiška Lietuviška produkcija, norinčiam pažinti užsienio šalių prekybos ypatumus ir mylinčiam keliones.
  • Jūs būsite atsakingas/-a už:
  • Priskirtos rinkos pardavimo strategijos ir planų rengimą, jų įgyvendinimą parduodant įmonės brendintus produktus tiesiogiai klientams;
  • Nuolatinius priskirtos rinkos tyrimus, nustatant potencialius ir geriausius bendrovėje gaminamos produkcijos pirkėjus;
  • Ryšius su esamais klientais palaikymą, naujų klientų paiešką;
  • Derybų vedimą dėl produkcijos pardavimo, pozicionavimo;
  • Pardavimų vykdymui reikalingos dokumentacijos rengimą;
  • Produkcijos pristatymo ir paslaugų teikimo pirkėjui procesų koordinavimą;
  • Įvairių renginių –parodų, mugių, susitikimų, organizavimą ir dalyvavimą juose pristatant įmonės gaminamus produktus.
Reikalavimai :
  • Mes tikimės, jog Jūs:
  • Esate pardavėjas/-a profesionalas/-ė, turintis/-i ne mažesnę nei 2 metų darbo patirtį eksporto srityje, gebantis/-i parduoti produktus su verte, ne tik kainą.
  • Labai gerai taikote vieną iš užsienio–Vokiečių, Prancūzų, Anglų, Rusų, Ispanų, Italų Vengrų, Švedų, Čekų ar kitų šalių kalbas žodžiu ir raštu (ne žemesnis nei B2 lygmuo);
  • Esate imlus/-i naujovėms, gebate greitai įsisavinti informaciją ir taikyti ją praktiškai;
  • Orientuojatės į tikslą ir rezultatą, efektyviai ir savarankiškai planuojate savo darbus;
  • Esate įgiję aukštąjį išsilavinimą socialinių mokslų srityje, pageidautina – verslo vadybos/administravimo, ekonomikos, tarptautinio verslo studijų sritis
  • Sklandžiai dirbate biuro programinės įrangos paketu, naudojatės internetinėmis naršyklėmis;
  • Pasižymite energingumu, atsakingumu, sąžiningumu, iniciatyvumu, atkaklumu, pozityvumu;
Mes siūlome :
  • Perspektyvų ir įdomų darbą
  • Motyvuojantį atlyginimą, bei papildomų naudų paketą (pristatytas bus pokalbio metu)
  • Asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes
  • Karjeros galimybes
  • Kolegų patirtį ir patarimus
  • Galimybę augti kartu su įmone bei realizuoti savo idėjas
Darbo vieta :  Vilniuje
Darbo aprašymas :
  • Eksploatuojamų transporto priemonių priežiūrai ir remontas;
  • Pilnai, kokybiškai ir nustatytu laiku atlieka pavestą darbą, užtikrina nenutrūkstamą transporto priemonių panaudojimą logistikos funkcijoms atlikti;
  • Teikia pasiūlymus tiesioginiam vadovui, svarstant bei sudarant įmonės perspektyvinius planus dėl įmonės ekonomiškumo didinimo transporto ūkio atžvilgiu;
Reikalavimai :
  • Žinoti krovininių automobilių, lengvųjų automobilių remonto ir surinkimo tvarką;
  • Vairuotojo pažymėjimas B, C, E kat.;
  • Pageidautina patirtis sunkvežimių ir lengvųjų automobilių eksploatavimo srityje;
  • Atsakingumas, sąžiningumas, iniciatyvumas, komunikabilumas, pareigingumas, savarankiškumas;
  • Aukštesnysis arba vidurinis su prof. kvalifikacija išsilavinimas;
Mes siūlome :
  • Visą parą galiojantį draudimą nuo nelaimingų atsitikimų (darbo ir poilsio metu);
  • Galimybę darbovietėje su nuolaida įsigyti bendrovės produkcijos;
  • Visas darbui reikalingas priemones;
  • Perspektyvų darbą;
  • Asmenines ir profesines tobulėjimo galimybes;
  • Patrauklias darbo sąlygas ir konkurencingą atlyginimą.
Darbo vieta :  Klaipėda, Vilnius, Telšiai, Kaunas
Darbo aprašymas :
  • • Prekės ženklo rinkodaros strategijos kūrimas ir įgyvendinimas;
  • • Pozicionavimo projektų planų rengimas, rinkodaros ir reklamos veiksmų planavimas, pakuočių kūrimas, maketavimas, biudžeto planavimas ir kontrolė;
  • • Produktų monitoringas ir pardavimų analizė
  • • Įmonės interesų atstovavimas, bendradarbiaujant su išorinėmis kompanijomis rinkodaros ir reklamos srityse;
Reikalavimai :
  • • Aukštasis universitetinis išsilavinimas (rinkodaros specializacija);
  • • Analogiško sėkmingo darbo patirtis ne mažiau nei 3 metai;
  • • Strateginis mąstymas, įgimtas kūrybiškumas, dėmesys detalėms;
  • • Reiklumas kokybiškam užduoties atlikimui;
  • • Anglų, rusų kalbų žinios ne žemesniu nei B2 lygiu;
Mes siūlome :
  • • Konkurencingą atlyginimą ir papildomų naudų paketą;
  • • Darbą profesionalioje ir ilgametę patirtį turinčioje komandoje;
  • • Galimybę augti kartu su įmone bei realizuoti savo idėjas tarptautiniu mastu;
  • • Mokymus nuolatiniam tobulėjimui;
Darbo vieta :  Klaipėda, Telšiai
Darbo aprašymas :
  • Ekspedijavimo veiklos planavimas ir įgyvendinimas;
  • Tarptautinių krovinių pervežimų organizavimas kelių transportu;
  • Dokumentų, susijusių su krovinių gabenimu, ruošimas ir administravimas;
  • Aktyvi naujų tiekėjų bei klientų paieška EU šalyse;
  • Ilgalaikio bendradarbiavimo vystymas su esamais ir naujais klientais.
Reikalavimai :
  • Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas transporto/logistikos srityje;
  • Darbo patirtis transporto ekspedicijos srityje ne mažiau kaip 2 metai;
  • Geros anglų kalbos žinios (lenkų, vokiečių - privalumas);
  • Derybiniai įgūdžiai, iniciatyvumas, kruopštumas, analitinis mąstymas, atsakingumas, orientacija į rezultatą.
Mes siūlome :
  • Konkurencingą ir motyvuojantį darbo užmokesčio paketą;
  • Profesinio bei asmeninio tobulėjimo galimybes, karjeros perspektyvas;
  • Galimybę pritaikyti patirtį ir realizuoti idėjas įmonėje, veikiančioje tarptautiniu mastu;
  • Dinamišką darbą draugiškame ir profesionaliame kolektyve;
  • Paskiriamą kuratorių, kuris padės Jums sėkmingai startuoti AB "Žemaitijos pienas".
Darbo vieta :  Telšiai
Darbo aprašymas :
  • Įrengimų paruošimas darbui;
  • Detalių tinkamas plovimas ir dezinfekcija;
  • Atsakomybė už laiku ir kokybiškai pagamintą produktą;
  • Produkcijos ir paties proceso kokybinio atitikimo nustatytiems teisės aktams ir įmonės standartams užtikrinimas.
Reikalavimai :
  • Vidurinis su profesine kvalifikacija išsilavinimas;
  • Mechanikos/automatikos išmanymas;
  • Domėjimąsis technika ir imlumas mokytis;
  • Atsakomybė, kruopštumas, pareigingumas;
  • Noras dirbti komandoje, būti komandos lyderiu;
  • Darbo patirtis su maisto pramonės įrengimais - privalumas.
Mes siūlome :
  • Darbą su moderniais įrengimais ir galimybę mokytis iš ilgametę patirtį turinčių darbuotojų;
  • Visas socialines garantijas ir laiku mokamą konkurencingą darbo užmokestį;
  • Geras darbo sąlygas ir visas darbui reikalingas priemones;
  • Priskiriamą mokytoją, kuris padės Jums sėkmingai startuoti naujame darbe.
Darbo vieta :  Vilnius
Darbo aprašymas :
  • Iškrauti, pakrauti, perkrauti iš įmonės ir su įmonės veikla susijusias visas prekes pagal patvirtintą vežimo grafiką;
  • Pildyti priėmimo – perdavimo dokumentus, kontroliuoti priimamus ir išsiunčiamus prekių ir krovinių kiekius, pasirašyti tam skirtose vietose;
  • Kontroliuoti palydinčių dokumentų, sąskaitų – faktūrų, žiniaraščių, priėmimo - perdavimo aktų teisingumą;
  • Tikrinti, kad visos pristatomos į sandėlį prekės, materialinės vertybės būtų tvarkingai supakuotos, sunumeruotos, teisingai įformintos, be išorinių defektų;
  • Sistemingai atlikti gautos produkcijos terminų kontrolę;
  • ir kt;
Reikalavimai :
  • Elektrokrautuvo vairuotojo pažymėjimas;
  • Kompiuterinis raštingumas;
  • Gebėjimas dirbti komandoje;
  • Atsakingumas, sąžiningumas, iniciatyvumas, komunikabilumas, pareigingumas, savarankiškumas;
  • Pageidautinos dokumentų rengimo ir tvarkymo žinios ir patirtis, mokėjimas dirbti bendrovėje naudojama apskaitos programa Axapta (privalumas).
Mes siūlome :
  • Visą parą galiojantį draudimą nuo nelaimingų atsitikimų (darbo ir poilsio metu);
  • Galimybę darbovietėje su nuolaida įsigyti bendrovės produkcijos;
  • Visas darbui reikalingas priemones;
  • Papildomą naudų paketą;
Darbo vieta :  Telšiai
Darbo aprašymas :
  • Mūsų dukterinė įmonė - UAB "Nepriklausoma tyrimų laboratorija" (www.ntlaboratorija) prie savo komandos darbui Telšiuose kviečia prisijungti kolegą/-ę, kuris/-i bus atsakingas/-a už:
  • Geriamojo vandens, nuotekų fizikocheminius tyrimus;
  • Tyrimų rezultatų analizavimą, dokumentavimą, savalaikį užsakovų supažindinimą su tyrimų rezultatais;
  • Tyrimų tikslumo užtikrinimą pagal LST EN ISO /IEC 17025 standartą;
  • Tinkamą įrengimų techninį palaikymą ir priežiūrą;
Reikalavimai :
  • Aukštasis išsilavinimas chemijos srityje;
  • LST EN ISO/IEC 17025 reikalavimų ir kitų kokybės sistemos standartų išmanymas;
  • Cheminių tyrimų neapibrėžčių skaičiavimo, statistikos taikymo neapibrėžčių skaičiavimui patirtis;
  • Komunikabilumas, konkretumas, sąžiningumas, kolegialumas, preciziškumas;
  • Techniniai gebėjimai darbui su įrengimais – privalumas.
  • Anglų kalba ne žemesniu nei B1 lygiu.
Mes siūlome :
  • Visas socialines garantijas;
  • Laiku mokamą atlyginimą ir papildomą naudų paketą;
  • Kolegų patirtį ir patarimus, galimybę turėti mentorių;
  • Galimybę augti kartu su įmone bei realizuoti savo idėjas;
  • Galimybę kelti kvalifikaciją.
Darbo vieta :  Paris, France
Darbo aprašymas :
  • Vous êtes le principal interlocuteur des chaînes de distribution.
  • Vous maintenez une relation constante avec les clients et garantissez le développement commercial de partenariats durables.
  • Vous recherchez activement de nouveaux clients.
  • Vous êtes en charge du suivi marketing de nos produits.
  • Vous développez les stratégies de vente à long terme de l'entreprise.
  • Vous pilotez l'établissement des offres commerciales, négociez les contrats et gérez les projets.
  • Vous assistez et participez aux expositions, conférences et réunions d'affaires du secteur d’activités de l’entreprise.
Reikalavimai :
  • De formation commerciale supérieure, avec une bonne connaissance en marketing, commerce international et/ou secteur financier.
  • Vous justifiez d’une expérience réussie d’au moins 3 ans dans l’organisation de ventes au niveau national et/ou à l’export, avec une bonne connaissance des stratégies de vente et marketing du secteur FMCG.
  • Votre excellent relationnel, votre capacité à bien mener les négociations et votre attitude attentionnée envers les clients sont des atouts majeurs pour réussir dans ce poste.
  • Vous êtes autonome, organisé-(e) et doté-(e) d'un bon esprit de synthèse.
  • Un excellent niveau de Français écrit et oral est requis. Parler l’Anglais ou le Russe serait un avantage.
Mes siūlome :
  • .
Darbo vieta :  London, UK
Darbo aprašymas :
  • degree in Marketing, (International) Business, Finance or any other related field
  • practical experience in a similar position or/and at least three years’ experience of successful sales with grocery retails
  • good understanding of sales and marketing strategies in FMCG sector
  • Well-developed communicational skills and a customer orientation
  • creating and executing action plans
  • Openminded, self-sufficient, flexible working hours,
Reikalavimai :
  • Direct collaboration with retails
  • Plan and coordinate internal meetings with clients
  • New contact search (local shoping centre)
  • Assist with product positioning
  • Communicate with target customers and manage relationship
  • Contribute to the selling strategy of our company
  • Maintain and update contacts database
  • Attend relevant trade shows, conferences, workshops and sales meetings.
Mes siūlome :
  • .
Darbo vieta :  Telšiai
Darbo aprašymas :
  • Prekių pakrovimo / iškrovimo darbai pagal krovininių automobilių išvykimo grafikus;
  • Užsakymų surinkimas;
  • Tvarkos sandėlyje palaikymas;
Reikalavimai :
  • Elektrinio krautuvo vairuotojo kvalifikacijos pažymėjimas - privalumas;
  • Draugiškumas, gebėjimas dirbti komandoje;
  • Darbo planavimo ir organizavimo gebėjimai;
  • Atsakingumas, pareigingumas, darbštumas.
  • Pageidautina bent 1 metų analogiško darbo patirtis.
Mes siūlome :
  • Visą parą galiojantį draudimą nuo nelaimingų atsitikimų (darbo ir poilsio metu);
  • Galimybę darbovietėje su nuolaida įsigyti bendrovės produkcijos;
  • Visas darbui reikalingas priemones;
  • Laiku mokamą darbo užmokestį bei papildomų naudų paketą.
Darbo vieta :  Telšiai
Darbo aprašymas :
  • Reguliariai ir kokybiškai valyti bei palaikyti įmonės vidaus patalpų ir aplinkos švarą, tvarką, vadovaujantis sanitarijos instrukcijomis;
  • Laikytis patalpų tvarkymo eiliškumo bei nuoseklumo;
  • Darbas slenkančiu grafiku po 12 valandų (nuo 05:00 val. iki 17:00 val.). 3 darbo dienos, 3 laisvadieniai.
Reikalavimai :
  • Darbo patirtis vidaus patalpų ir aplinkos priežiūros srityje;
  • Darbo patirtis grindų plovimo mašinomis ir kita valymo įranga;
  • Atsakingumas, sąžiningumas, kruopštumas, darbštumas, geranoriškumas, mandagumas;
Mes siūlome :
  • Visą parą galiojantį draudimą nuo nelaimingų atsitikimų (darbo ir poilsio metu);
  • Galimybę darbovietėje su nuolaida įsigyti bendrovės produkcijos;
  • Visas darbui reikalingas priemones;
  • Laiku mokamą darbo užmokestį bei papildomų naudų paketą.
Darbo vieta :  Rhein Ruhr
Darbo aprašymas :
  • Identifikation potenzieller Neukunden und Kundenakquisition
  • Analyse relevanter KPIs sowie Ableitung und Umsetzung von Maßnahmen mit dem Ziel des Ausbaus der Geschäftsbeziehung zu Bestandskunden
  • Präsentation und Verkauf von Neuprodukten („Story-Telling“)
  • Identifikation von Kundenbedürfnissen, Entwicklung und Koordinationder Umsetzung individueller Lösungen Markt- und Wettbewerbsbeobachtung
  • Teilnahme an Messen und Events Schnittstellenkoordination mit (Hands on Mentalität)
Reikalavimai :
  • Kaufmännischer Abschluss, nach Möglichkeit im LEH (Ausbildung und/oder Studium mit dem Schwerpunkt FMCG Food)
  • Mehrjährige Berufserfahrung im Vertrieb, idealerweise im Bereich
  • FMCG LEH und / oder GH & HORECA
  • Eigeninitiative, Fähigkeit zur Selbstmotivation und Kreativität
  • Sehr gute Kommunikationsfähigkeiten, Verhandlungsgeschick und
  • Überzeugungskraft
  • Selbstständige, verantwortungsbewusste und lösungsorientierte
  • Arbeitsweise
  • Gute analytisch-konzeptionelle Fähigkeiten
  • Sehr gute Englischkenntnisse in Wort und Schrift
  • Sicherer Umgang mit dem MS-Office-Paket
Mes siūlome :
  • Mitarbeit in einem Team, welches die Unternehmenswerte Zusammenarbeit, Respekt und Leidenschaft lebt
  • Möglichkeiten zur persönlichen und fachlichen Weiterentwicklung
  • Eine herausfordernde Aufgabe mit den vielfältigen Möglichkeiten eines internationalen Unternehmens
  • Attraktives Vergütungspaket mit erfolgsorientierter Komponente
  • Firmen-Pkw
  • Wir freuen uns auf Ihre aussagekräftige und ausführliche Bewerbung mit Angabe Ihrer Gehaltsvorstellung und des möglichen Starttermins, ausschließlich über
Darbo vieta :  Nordbayern
Darbo aprašymas :
  • dentifikation potenzieller Neukunden und Kundenakquisition
  • Analyse relevanter KPIs sowie Ableitung und Umsetzung von Maßnahmen mit dem Ziel des Ausbaus der Geschäftsbeziehung zu Bestandskunden
  • Präsentation und Verkauf von Neuprodukten („Story-Telling“)
  • Identifikation von Kundenbedürfnissen, Entwicklung und Koordinationder Umsetzung individueller Lösungen Markt- und Wettbewerbsbeobachtung
  • Teilnahme an Messen und Events Schnittstellenkoordination mit (Hands on Mentalität)
Reikalavimai :
  • Kaufmännischer Abschluss, nach Möglichkeit im LEH (Ausbildung und/oder Studium mit dem Schwerpunkt FMCG Food)
  • Mehrjährige Berufserfahrung im Vertrieb, idealerweise im Bereich
  • FMCG LEH und / oder GH & HORECA
  • Eigeninitiative, Fähigkeit zur Selbstmotivation und Kreativität
  • Sehr gute Kommunikationsfähigkeiten, Verhandlungsgeschick und
  • Überzeugungskraft
  • Selbstständige, verantwortungsbewusste und lösungsorientierte
  • Arbeitsweise
  • Gute analytisch-konzeptionelle Fähigkeiten
  • Sehr gute Englischkenntnisse in Wort und Schrift
  • Sicherer Umgang mit dem MS-Office-Paket
Mes siūlome :
  • Mitarbeit in einem Team, welches die Unternehmenswerte Zusammenarbeit, Respekt und Leidenschaft lebt
  • Möglichkeiten zur persönlichen und fachlichen Weiterentwicklung
  • Eine herausfordernde Aufgabe mit den vielfältigen Möglichkeiten eines internationalen Unternehmens
  • Attraktives Vergütungspaket mit erfolgsorientierter Komponente
  • Firmen-Pkw
  • Wir freuen uns auf Ihre aussagekräftige und ausführliche Bewerbung mit Angabe Ihrer Gehaltsvorstellung und des möglichen Starttermins, ausschließlich über
Darbo vieta :  National Mitte
Darbo aprašymas :
  • Identifikation potenzieller Neukunden und Kundenakquisition
  • Analyse relevanter KPIs sowie Ableitung und Umsetzung von Maßnahmen mit dem Ziel des Ausbaus der Geschäftsbeziehung zu Bestandskunden
  • Präsentation und Verkauf von Neuprodukten („Story-Telling“)
  • Identifikation von Kundenbedürfnissen, Entwicklung und Koordinationder Umsetzung individueller Lösungen Markt- und Wettbewerbsbeobachtung
  • Teilnahme an Messen und Events Schnittstellenkoordination mit (Hands on Mentalität)
Reikalavimai :
  • Kaufmännischer Abschluss, nach Möglichkeit im LEH (Ausbildung und/oder Studium mit dem Schwerpunkt FMCG Food)
  • Mehrjährige Berufserfahrung im Vertrieb, idealerweise im Bereich
  • FMCG LEH und / oder GH & HORECA
  • Eigeninitiative, Fähigkeit zur Selbstmotivation und Kreativität
  • Sehr gute Kommunikationsfähigkeiten, Verhandlungsgeschick und
  • Überzeugungskraft
  • Selbstständige, verantwortungsbewusste und lösungsorientierte
  • Arbeitsweise
  • Gute analytisch-konzeptionelle Fähigkeiten
  • Sehr gute Englischkenntnisse in Wort und Schrift
  • Sicherer Umgang mit dem MS-Office-Paket
Mes siūlome :
  • Mitarbeit in einem Team, welches die Unternehmenswerte Zusammenarbeit, Respekt und Leidenschaft lebt
  • Möglichkeiten zur persönlichen und fachlichen Weiterentwicklung
  • Eine herausfordernde Aufgabe mit den vielfältigen Möglichkeiten eines internationalen Unternehmens
  • Attraktives Vergütungspaket mit erfolgsorientierter Komponente
  • Firmen-Pkw
  • Wir freuen uns auf Ihre aussagekräftige und ausführliche Bewerbung mit Angabe Ihrer Gehaltsvorstellung und des möglichen Starttermins, ausschließlich über
Darbo vieta :  London
Darbo aprašymas :
  • We are looking for a part time experienced HR business partner to join our business at our newly established branch in London Dziugas UK Ltd. You will need to be proactive, able to perform a wide variety of tasks and be passionate about adding value to your business partners.
  • This role is based at our London office and will report to the HR director of the Group companies.
  • The role
  • As we continue to grow we're looking for a well-rounded HR professional to join our team. Responsibilities include but are not limited to the following:
  • • Understand the UK business’s strategy and support the HR director, in the formulation of action plans to achieve HR objectives and to be the single point of contact for HR matters for the business.
  • • Full lifecycle recruiting across a variety of open roles.
  • • Facilitating smooth employee onboarding and offboarding processes.
  • • Providing expert input across a range of HR areas (learning and development, compensation and benefits, compliance and local labor regulations, etc.).
  • • Ensure all HR processes & procedures are robust, fit for purpose and comply with legislation, constantly review the relevance, accuracy and application of all HR policies and practices.
Reikalavimai :
  • • Proven work experience in HR (5 years and more) (eg. Recruitment of white collar – is a must, learning & development, compensation & benefits, different HR tools and policies).
  • • Extensive knowledge of local and relevant employment legislation.
  • • Strong computer skills, including Microsoft Office applications.
  • • Excellent communication, presentation and interviewing skills.
Mes siūlome :
  • • Professional challenges in an international company.
  • • Opportunities to grow and develop.
  • • Competitive salary.
  • • Flexible working hours.